urk för Telefonförsäljare

Kommentarer
Johanna

Ja det stämmer, eller jag ska göra min sista tenta nu i psykologi sen hoppar jag av och flyttar hem för att jobba. Tänker fortsätta mina studier till usk. Jag är mer sugen på psykiatrin. Som beteendevetare så kan du jobba inom det mesta. Programmet innehåller tre gernar som du läser om det första året sen gör du en inriktning på nån av dem. Sociologi, psykologi och pedagogik. Sociologerna studerar hur samhället påverkar oss individers beteende. Psykologer studerar mer det som sker inom individen. En pedagog studerar mer kring mötet mellan individen och miljön för att se hur det påverkar personens beteende. Det är ett jätte intressant program och du kan som sagt jobba inom det mesta.

2011-02-23 » 21:20:22 BLOGG: http://johannaaghammar.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0